Používateľ

Neprihlásený

Prihlásiť | Registrácia

Vyhľadávanie

Reklamy Google

Úvod · Obchod · Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

1. Spôsob objednávania

Objednať tovar si máte možnosť priamo v našom internetovom obchode. Ak sa Vám z akéhokoľvek dôvodu nepodarí v našom obchode vytvoriť objednávku, je možné objednať tovar e-mailom alebo telefonicky. Pri takomto spôsobe je potrebné definovať presný názov tovaru a množstvo, o ktoré máte záujem, Vaše kontaktné údaje, najmä telefónne číslo a adresu dodania.

Tovar je možné zakúpiť aj bez objednávky pri osobnej návšteve našej predajne.

Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po potvrdení objednávky vám automaticky obratom príde potvrdenie o prijatí objednávky.

2. Povinnosti predávajúceho

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

  1. Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
  2. Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
  3. Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Nezodpovedáme za:

  1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
  2. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
  3. Za poškodenie zásielky zavinené poštou.
  4. Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.

3. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:

  1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad nám tieto bezodkladne oznámiť.
  2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.

V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého, opätovného doručenia tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru.

Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.

Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

K cene tovaru je pripočítané poštovné. Cena poštovného je automaticky vypočítaná na základe hmotnosti a ceny objednaného tovaru a platného cenníka Slovenskej pošty. Cena poštovného je zobrazená v druhom kroku vytvárania objednávky a rovnako aj pri finálnom potvrdení objednávky.

5. Dodacie podmienky

Tovar, ktorý máme na sklade posielame najneskôr do 48 hodín od prijatia objednávky, väčšinou však už v nasledujúci pracovný deň. Ak je v objednávke tovar, ktorý momentálne nemáme na sklade, telefonicky Vás kontaktujeme a vzájomne dohodneme individuálne dodacie pdomienky, prípadne úpravu/zrušenie objednávky.

Náš internetový obchod využíva na rozvoz tovaru služby Slovenskej pošty. Slovenská pošta garantuje doručenie do 2 pracovných dní po podaní zásielky. Tovar je bežne doručovaný do 48 hodín od vyexpedovania tovaru z nášho skladu. O odoslaní tovaru Vás budeme informovať mailom.

Tovar je možné vyzdvihnúť aj osobne v našej predajni počas otváracích hodín a po vzájomnej telefonickej dohode aj mimo nich. Ak sa stane, že je počas otváracích hodín predajňa zatvorená, kontaktujte nás prosím telefonicky, pokúsime sa o nápravu čo najrýchlejšie.

6. Zrušenie objednávky

Zrušenie objednávky pred dodaním tovaru

Ak po odoslaní objednávky v priebehu 24 hodín zistíte, že vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na e-mailovú adresu. Zašleme Vám potvrdenie o zrušení objednávky.

Ak od potvrdenia objednávky ubehlo viac ako 24 hodín, kontaktujte nás pre jej zrušenie telefonicky. Ak objednávka v tom čase nebude odoslaná, radi Vám vyjdeme v ústrety.

Zrušenie objednávky po dodaní tovaru

V prípade, že objednaný tovar dostanete a zistíte, že vám nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke alebo my sme sa pomýlili pri dodaní, mate v súlade so zákonom č. 108/2000 z.Z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov možnosť objednávku zrušiť do 7 dní od prevzatia tovaru.

Podmienky zrušenia objednávky

Zrušenie nám rovnako zašlite na našu e-mailovú adresu. Zašleme Vám potvrdenie o zrušení objednávky a prevezmeme od Vás tovar naspäť. Avšak tovar ani jeho obal však nesmie byť porušený. Následne bude s vami dohodnuté náhradné plnenie v rovnakej kvalite a cene. Ak by nebolo možné dohodnúť náhradné plnenie, bude vám zaplatená suma vrátená najneskôr do 15 dní na Vami definované číslo účtu.

Vrátené zásielky

Pokiaľ si zákazník nestihol alebo nemohol zásielku prebrať v stanovenom termíne a informuje nás o tomto vopred, zásielku na jeho požiadanie pošleme znova, avšak náklady s tým spojené mu budeme znova účtovať.

7. Reklamácie

Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Veľmi často sa stáva, že pracovníci pošty poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame.

Záručná doba

Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň prevzatia tovaru zákazníkom na pošte.

Postup pri reklamácii

Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:

  1. Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.
  2. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
  3. V prípade, ak zistíte výrobné chyby kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom. Reklamovaný tovar je potrebné na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý sme poslali s tovarom. Reklamovaný tovar Vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete, alebo Vám vytvoríme kredit, ktorý sa Vám odpočíta z nasledovnej objednávky. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá!

Doba vybavenia reklamácie

Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme bezodkladne avšak najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.